האם המיתון ישפיע על תרומות מקוונות בארה”ב ?

בשורה טובה, לא השנה. כשני שליש מהצרכנים האמריקאים דיווחו כי הם מתכוונים לתרום דרך תרומות מקוונות (Online) במהלך החודשים נובמבר דצמבר, בהיקף שייעלה על בין 4 – 1 מיליארד דולר משיעור התרומות המקוונות באותה תקופה אשתקד. ומה הגורם המשפיע מספר אחד לפיו הצרכן האמריקאי מחליט לאיזה ארגון חברתי יתרום? לפי מחקר שנערך עבור חברתConvio ופורסם במלואו ב ejewishphilanthropy, לא אחר מאתר האינטרנט של העמותה !!!מחקר מאוד מעניין על הרגלי התרומות של האמריקאיים בתקופת החגים ובפרט השנה, מומלץ לקרוא וממנו גם יוצאת הבשורה החשובה: אתר האנטרנט לא מת, וכי כל רשת חברתית בה תפיצו את פעילותכם ותריצו בה קמפיינים לגיוס משאבים, לפני ההחלטה האם לתרום או לא לפחות 44% מהתורמים האמריקאים יעברו דרך האתר שלכם, אז מומלץ שיהיה וגם באנגלית.

ובנימה אישית של ישראלית אחת ולא מאוד משמעותית, לפני שאני תורמת כסף או שעות בהתנדבות ( וכך התחלתי להתנדב בקרן לניצולי שואה)  אתחיל קודם בחיפוש של העמותה בגוגל, יש לכם מושג מה אגלה אם אחפש אתכם ? 🙂      

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *