מדברים הצלחה – המרכז לחיילים בודדים

סוג המערכת: מערכת CRM בפלטפורמת  Salesforce

שם העמותה: המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין

תחום עיסוק העמותה: סיוע לחיילים בודדים לפני גיוסם, במהלך שירותם הצבאי, ולאחר שחרורם מצה"ל.

כיצד המערכת מסייעת לייעול העבודה בארגון?

המרכז חיילים בודדים

מתנדבים של העמותה עם תרומת ריהוט לחייל בודד

אנחנו ארגון קטן, והמערכת ה- CRM מספקת לנו כלים לעבוד כאילו היינו ארגון גדול כך שאנו מסוגלים לעשות יותר משימות עם פחות אנשים ובפחות זמן.

ראשית, אנו יכולים לשמור את כל המידע שלנו במקום אחד ובצורה מאורגנת. זה כולל מידע על התורמים שלנו, החיילים שעימם אנו בקשר, המתנדבים שלנו, ספקים, חברים, ומגוון רחב של אנשי קשר חשובים. אנחנו יכולים לקשר בין חיילים לבין המתנדבים שמסייעים להם. אנחנו יכולים לקשר בין בני משפחה. אנחנו יכולים לנהל רשומות מדוייקות של תרומות, קבלות, דמי חבר ועוד מידע חשוב בצורה מסודרת.

ה- CRM ביצע מהפך בצורת ההתנהלות של הארגון. מכיוון שיש לנו צוות קטן הפרוש ברחבי הארץ, הדבר היחיד שמקשר ביננו הוא האינטרנט. הרכזים שלנו יכולים להתחבר ל- CRM מכל מקום בארץ, ולהכניס פניות מכל סוג למערכת. בלחיצת כפתור, מישהו במשרד אחר מקבל הודעה על כך שפנייה חדשה נקלטה שעליו לטפל בה. פונקציות הפניה גם מספקת לנו מידע סטטיסטי. אנחנו יכולים ליצור תרשימים של הפעילות שלנו, כולל לכמה חיילים סייענו בתחומים שונים בכל חודש, וכמה חיילים ביקשו עזרה בכל תחום. המידע הזה חשוב לתורמים שלנו, וגם לבקשות מקרנות ולצורכי דיווח. בנוסף, פונקציית הפניות נתנה לנו בונוס: האפשרות להשתמש במידע על פעילויות שלנו לצרכים לימודיים: כאשר פנייה נסגרת, העובד/מתנדב כותב תקציר על הטיפול בבעיה של החייל. התקציר של הפנייה משמש אותנו בהכשרת מתנדבים, יועצים, רכזי לוגיסטיקה, ועוד.

המערכת משתלבת עם אפליקציות אינטרנטיות שבשימוש תדיר אצלנו, עובדה שחוסכת לנו זמן רב. לדוגמה, יש אפליקציה שמשתלבת עם איוונטברייט. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים להכניס עשרות אנשי קשר חדשים למערכת המידע שלנו ולקשר אותם לאירוע שבו הם נכחו. לפני השימוש ב- CRM, היינו צריכים להכניס באופן ידני כל איש קשר, משימה שהייתה לוקחת שעות ואף ימים. עכשיו זה לוקח שלוש דקות בלבד.

מה הדבר הכי טוב ב – CRM? האפשרויות האינסופיות לשפר דרכים שבהן הארגון שלנו פועל. הוצאת מכתבי תודה באופן אוטומטי, מיזוג אימיילם, והפניות אינטרנטיות הם רק מספר דרכים שה- CRM מקל על העבודה שלנו. אנחנו מצפים להמשיך להשתמש בכלי הנפלא הזה!

אם גם אתם רוצים לייעל עבודתכם, לרכז הכל במערכת אחת ולחסוך את העבודה בגליונות שונים – צרו עימנו קשר 08-9155960 עודד שגב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>