סימן שאתם באמת צריכים מערכת ניהול מידע

עמותות בתהליך צמיחה זקוקות למערכת ניהול מידע (CRM) טובה. היא עוזרת לנהל מערכות מידע קריטיות במקום אחד – ומספקת תמונה מלאה על הארגון. בעזרת מערכת כזו תוכלו להגיע לתובנות שיעזרו לכם להגדיל את גיוס התרומות והמתנדבים לארגון וליעל את האפקטיביות של תכניות העבודה.

מערכת קשרים טיפוסית בעמותה מתחילה בקשר של ארגון-תורם וארגון-מתנדב. בחייו המוקדמים של הארגון בהחלט מספיק לנהל הכל בגליון אקסל או רישום ידני של תורמים ואירועים. אבל יחד עם יחד עם צמיחת הארגון מעקב מסוג זה לא מספק את צרכיו.

connected-npהנה כמה תמרורי אזהרה שיסמנו לכם שהגיע הזמן להחליף את צורת העבודה הישנה ולהתחיל לנהל את מערכות הקשרים של הארגון בצורה יותר אפקטיבית:

  1. אין מקור אחד של מידע בארגון

מעקב שמירת מידע על תורמים, מתנדבים, אנשי קשר ביותר ממקום אחד כמו אקסל, פתקים מוצמדים למחשב הופכים לחיסרון מהותי לצוות העבודה. אין תמונה אחת כוללת ורחבה על בעלי המניות, תרומות, התנדבות ואינטרקציות.

  1. חוסר נראות

חסרות תובנות באשר לצוותי הפיתוח. מצב זה מקשה על המנהלים לעזור להם להצליח.

  1. מורכבות בהכנת דוחות

יצירת דוחות וניתוחם צריכים להיות פשוטים. אבל כאשר תהליך הפקתם מורכב ולא נח, הרבה פעמים אתם בוחרים שלא להפיק דוחות בכלל.

  1. איבוד מידע

קשה לכם לתזמן מעקבים עם תורמים. הרבה פגישות מוצלחות מתרחשות תוך כדי תנועה אבל העובדים לא תמיד מעבירים את המידע שהם אספו בפגישה (פתקים) וכך אתם מאבדים מידע חשוב, ובמיוחד אם עובד עוזב את הארגון.

  1. קשה לשמור על קשר

העובדים שלכם פועלים בשטח, ונחשפים למידע חשוב. המידע נשמר על גבי מחברות או בקבצים במחשבים אישיים במקום להיות משותף עם כלל הארגון.

  1. מתייחסים לכל תורם באותו אופן

אתם לא מתייחסים לכל תורם בהתבסס על תרומתו לארגון. לעומת זאת, אתם שולחים אותן הודעות לתורמים באשר הם.

  1. חסרה לכם תכנית שתתמוך בצמיחת הארגון

תארו לכם שהארגון שלכם יצמח מ-20 ל-200 השנה. האם אתם בטוחים שהתהליכים בארגון שלכם תומכים בצמיחה כזו? אם אתם יודעים שתצמחו באופן שכזה, האם אתם מודאגים בשל שמירה על המשך השפעת הארגון בזמן הצמיחה?

אם אפילו אחד מהנושאים הללו נוגעים לארגונכם – אתם צריכים מערכת ניהול מידע. אנחנו באנפיטק ממליצים על מערכת בענן, בעלת פתרון מובנה המותאם לעמותות, מאפשרת ביצוע התאמות נרחבות ללא צורך בתכנות, ובכך מתקצר באופן משמעותי משך יישום הפיתרון.

מערכת Salesforce מספקת את המענה לצרכי העמותה. החברה פיתחה גרסה המותאמת לשימוש כללי ע”י עמותות לצורך גיוס תרומות וניהול אנשי הקשר. על בסיס גרסה זו קל יחסית לבצע את ההתאמות הספציפיות הנחוצות לכל אירגון.

האם ידעתם שסיילספור ניתנת לעמותות כתרומה? רוצים לשמוע עוד – מלאו פרטיכם כאן או התקשרו ונשמח לסייע 08-9155960

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *